Thursday, October 25, 2007

Sakitnya hati!!!!

Hisyy... bengang betul la. Pagi2 lagi orang ua nih dah bagi aku tension. Awawal lagi puasa dah nipis mengata dia. Ceisss... geram aku. :p

Si bengong tu, mengada-adakan invitation yang tak pernah ada, P.A dia pun dah confirmkan tak pernah dapat invitation tu. Dia kata our agensi ada bg surat jemputan dan dia dah arahkan ntah siapa bagi list nama semua org in the division utk attend mende alah amende ntah tu. Masalahnya, nobody in the division knew anythingabt it except for him! Dia yg dok attend menatang bodoh tu dr dulu smpi la tak pernah report apa, alih2 nak salahkan aku plak kata aku yg tak amek tau. Eh bengong... macam mana nak tau kalau kau tak minit kat aku... Meh sini aku jadik head division, boleh aku tau sbb semua surat dapat pada aku. Nih.. dpt surat, simpan buat pekasam..Bongok betul mamat tu. Panas je nengok dia tau. Dah tau diri tu bebal.. jangan la nak salahkan orang lain. Dasar bodoh sombong. Dahla apekebenda yg keluar dr mulut kau semua tak make sense. *Marah gile nih*

Dua hari kebelakangan ni keluar berita so far dah 11 penjawat awam kena tangkap. Kalau mangkuk2 ni tak beringat jugak, tak tau la.

No comments: