Friday, August 11, 2006

Berita Palsu Kemenangan Lina Joy

Baru je terima email abt kepalsuan berita kemenangan Lina Joy kat mahkamah. Waht a relief!! Ada pihak nak amek kesempatan nak psiko nampak... So umat Islam sekalian, meh kita bersama2 kuatkan persaudaraan kita, perangi musuh2 dalam selimut nih. Bersatu teguh, bercerai roboh. :) To LJ, semoga ko diberikan petunjuk dan hidayah dari yang maha Esa. Amin!~

Hari yang penuh meeting

Hadey..meeting dr pagi smpi petang ler today. Penat den. Anyways, the meetings were quite interesting. The first meeting proved that i was a sucker with microphones and public.. not so much with the public la.. more on the mic. Pesal tah..ckp kat mic je cam berterabur. Kena beli mic satu ni, letak kat umah, practice depan cermin. The other meeting tu, dapat info yang mana sebenarnya banyak peluang untuk libatkan diri dlm perniagaan ni. Byk pihak yang willing nak bantu. You just have to meet the right people. Even thru uni, you can start a biz. Aku harap, lagik ramai Bumi yang dapat peluang bukak biz, majukan biz smpi global. To kengkawan, kalau berminat, aku akan bantu setakat yang aku mampu... Tp jgn mintak tlg yg bukan2 la. Skang ni aku masih banyak nak belajar camne nak bantu bangsa aku. Hmm... :) Wish me luck!

No comments: