Monday, April 07, 2008

Uhuhukkk... Bos kata aku makin gumuk!!! Uwaaa.. Dia kata punggung macam makin lebar je.. isk bos nih... tadek mende lain ke dia nak tgk.. isk.. You checking out my ass ye... ooo... ni keje ko selama ni. Tapi aku jawab bali.. nak beranak lagi kot... Hahaha... padan muka. :p

Bertuahnye Sarah

Hehe.. mak orang ni, takde citer lagi best nak diblog kalau bukan citer padal anak dia. Hehehee..

Hmm.. macam mana nak start citer nih.

Sarah ni rasanya macam budak2 lain di zaman moden ini, suka belek2, tekan2 butang henpon, baik henpon mummy or daddy ataupun henpon lama yang kitorg dah tak pakai yg kitorg bagi kat dia. Tp, dia kureng suka sket henpon lama tu sbb dia tau org tak pakai nak buat calls pun. Walaupunkitorg letak sim card bodo dlm phone tu supaya boleh switch on, dia tetap lebih berkenan kepada henpon mummy or daddy yang boleh guna...

Sabtu lepas, seperti biasa, pantang lepa, dia pun dapat henpon mummy dan membelek2 danmenekan2 butang2nya seperti biasa. Mummy pandang je.. sbb dah tau phone tu autolock, tekan2 pun takpe... Tapik, sekali bila kalih tgk, uiks.. rasa macam skrin mesej.. aik.. tak autolock ke henpon aku nih. Oo.. lupa. Dia kalau last screen was not the main menu screen, dia takkan autolock. Patutla ralit, senyap je dia membelek phone tu kali ni. Rupa2nya dia dah nak masuk google from the phone. Isk.. apola yang nak dicarik agaknya... Dah nampak macam itu jadinya, cepat2 mommy amek balik phone tu, lock dan letak tepi. Bawak sarah masuk bilik, tgk daddy siap2 nak pergi detachment.

Dalam kol 6.30 ptg, ramai2 la masuk keter nak htr daddy gi subang airport, sbb daddy nak gi keje kat beijing. 25/4 nnt baru balik (sian daddy celebrate bday sorang2). Anyways, masa tgh duduk dlm kete on the way tu, tgk la henpon.. ada sms dari besfren daddy (aku kenal, azeno pun kenal, nura kenal gak kot). Dia tulis "You salah orang ni. - I***k" Yang aku ni pulak.. eh.. apehal mamat ni htr msg.. aku tak msg pun kat dia.. Pastu aku gelak2 la... cakap kat Dan.. "ni apela kawan you sms kat i ni. Dia salah org kot. Dia kata i yg salah org. Manade i sms dia."
Dan ckp balik... " y dont you check your sent msgs"..

So aku pun check balik... Huakkkk terkujat aku... ada satu sms kepada org tersebut, dengan panggilan manja suruh dia call aku. UIsh.. setahu aku, ayat tu aku htr kat Dan masa dia kat Manila haritu... Pastu baru teringat kisah awal tadi... nih mesti sarah yang tekan2 pastu terhtr sms tu kat nama yg first appear, nama orang itula... Ishhh.... Nih bisa kasik mummy in trouble nih sayang ooiii... Pastu gelak2 cakap kat Dan, sarah main2 phone.. And cepat2 gak Dan call kawan dia tu, pastu diorang pakat2 gelakkan aku. Huh... panaassss je... Iskk.. bertuah betui anak dara aku nehhh...

No comments: