Friday, May 23, 2008

Kecewa

Huhuh.. nampaknya kekecewaan semlm berlarutan dan bertambah lagi harini. Susah. Diluah mati emak, ditelan mati bapak, mcm tu la kira2nya.

Aku sayang kerja ni. Aku rasa natijah di sebalik Dia letakkan aku di sini supaya indirectly aku boleh bantu bangsa seagama aku. Aku cuba sedaya upaya aku buat macam tu. Tapi bila keputusan yg aku amek yg aku rasa adlh utk kebaikan bangsa aku sendiri ditolak oleh org atas dan diminta buat sebaliknya, aku rasa kecewa.. kecewa sangat2. Aku pun tak tau kenapa aku emo sangat harini. Iskk.. Patut ke aku berperasaan mcm ni? Tapi mmg nyatanya aku rasa tercalar. Aku terpaksa turut perintah ketua aku. Cuma aku harapkan judgement aku abt perkara ni salah dan judgement mereka di atas sana betul supaya bangsa sendiri tak jadi mangsa.

No comments: