Monday, April 13, 2009

Tiada Perasaan

Ya.. itulah yang aku rasa harini. Tiada perasaan, tiada emosi. Well.. actually, i might be feeling a little irritable, thanks to the monthly emotional roller coaster called pms. :p

Apapun, pagi tadi, selesai majlis perhimpunan bulanan terakhir bagi kem. ni. Pun begitu, tanda tanya semua warga kem. mengenai arah tuju seterusnya masih belum terjawab. Khabar angin pelbagai.. ada yang kata diserap ke MITI, ada pulak yang kata diserap ke KPDN.. macam-macam. Tapi apa yang pasti, semua pun tak pasti. Heh. Talk about irony.

Jadi, apa nak buat? Nak keluar surat, tak boleh, guna dana, tak boleh, minta kelulusan, tak boleh... Apa yang boleh? Pergi alamanda untukbuat grocery shopping. What else can we do in these times of uncertainty? The ministry has ceased to exist. What can we do, other than wait for further notifications, clarifications, orders?

Apa-apa pun, saya yang menurut perintah....

Pertemuan Faiq & Sarah serta mak2 mereka

Alhamdulillah, sabtu lepas, pn. aznor sekeluarga sudi datang menjenguk saya kat rumah. :) Terima kasih banyak2 ye. Lepas rindu kat aznor, dan dapat jumpa en. ahmad faiq yang hensem itu. Nanti la, aku uploadkan gambar2 sarah n faiq. Suka betul sarah kat faiq. Berapa kali la faiq kena cium. Risau gak aku, sarah tengah melasak.. takut le terhantuk ke, diapa-apakan ke si comey faiq itu.

Apapun. alhamdulillah, semua berjalan lancar kot, ke? Tu kena tanya aznor sekeluarga la. kalau ada terkurang apa2, aku mintak mahap ye azeno. Jangan le serik datang umah aku lagi.. :)

*Sebenarnya lost my train of thoughts.. sbb lepas sorang, sorang datang mengadu nasib*

No comments: