Friday, October 03, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1429 H, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Hari raya ketiga harini. Patutnya saya cuti. Tapi saya kat opis. Kalau ada kat opis ni utk menyetelkan hal2 yg penting, macam hidup dan mati rakyat ke, hape ke, rasa berbaloi la jugek. ni, aku kat opis utk menyetelkan lawatan kerja YBM ke luar negara. Lawatan kerja. Heh. YBM lawatan, kerjanya aku. Benci betul.

Next week monday cuti. pastu keje. Ada bos baru akan masuk. 2 orangterus. My immediate superior dgn pengarah yang bengong kena transfer. Immediate dapat naik pangkat kat Kem lain. Pengarah kena tukar ke Kem. lain. So, kitorg akan dapat 2 bos baru sebagai hadiah hari raya. Gabra gak. Camne la bos baru itu agaknya. Harap2 sangat bos2 itu ok la. Buat keje ikut buku, but at the same time takdela strict and controlling sangat. Sigh!~


Lepas raya ni, nampak gayanya akan rancak balik la gerak usahawan yang ala2 pasar malam tu. Bengong betul. Kena kerja la weekends nampaknya. Buang masa sungguh. Sigh lagi. Arghh..

Mana la org maintenance ni tak pasang lampu lagi. Bengong betul la. Harini hari kerja la bukan hari cuti. Aku nak fotostet mende ni pun tergendala..just because gelap. Aa..bongok........

No comments: