Friday, February 13, 2009

Penat (!)

Sigh!~ Rasa macam penat semacam. Apesal ntah. Isk.. Tak cukup tidur kot.. or tak tidur betul2. A few night kebelakangan ni, sarah takleh tidur lena sbb hidung dia tersumbat. Sapa lagi dia panggey kalau tak mummy kan.. Kesian dia. Semalam baru dia tidur lena. Alhamdulillah.. mummy pun sama lena gak. :D

Keje, keje, keje.... Sampai bila tak habis2, kan? Setakat ni, azam aku nak lebihkan keje di office dari 'play' memang berjaya gak la aku rasa. Tapi dalam pada banyak keje tu, sempat gak jenguk2 sites for onlineshopping dan telah berjaya menyambar beg sebijik. :D


Huh.. lama tau i tak beli bag. Aku rasa kali terakhir aku beli beg.. was.. well.. masa aku kat jakarta la, aku beli sling bag tous.. Tapi itu tak kira la sbb tu tipu punya. Hahaha.. Beli bag yg betul2, last sekali? ntah.. bag BUM hitam tu kot.. yg azeno pun beli gak tu. How many years ago was that??? This bag shopping site is maintained by a lady yg dok kat the americas. Mak dia kat sini uruskan delivery. Trusted site la sbb ada colleagues kat office yg dah try. :D Antara brands yang di offer termasuklah Liz Claiborn, DKNY, Cole Haan, Anne Smith, Coach dan mcm2 lagi. (eh.. mcm free advertizing pulak?) Nantila.. bila mampu nnt nak sambar satu la coach... isk.. sekarang ni, mampu tengok je.

Personal life pulak, sekarang tgh agak sibuk prepare utk sarah's 2nd bday bash. Kitorg tanya dia haritu, dia nak theme my friends tigger n pooh, since little einstein punya merchandise for parties takde license kat sini, so payah nak dapat. Anyways, buat jugakla kek Little Einstein utk htr kat daycare dia. Kira ok la tu.

As of the preps for sarah bday. Most of the things dah ada. Cake dah tempah - buat cake 3D 100 Acre Woods, pastu nnt nak letak lilin bentuk tigger, pooh, piglet n eeyore. Lega sbb beforeni dapat quotation yg agak mahal utk cake.. Skang ni dah direvise dan dah slash nak dekat 50%. *Happy!* Makan pun dah tempah semalam. Ala.. menu simple2 je. Kitorg buat kat Putrajaya Lake Club, sbb nya, members dapat free venue. Hehehe.. Lagipun, bg peluang kat org yg jarang gi putrajaya utk pergi sana. Kalau tak silap, masa tu pun ada hot air balloon evnt or sth. Haritu aku dah bawak azeno. Lain kali kalau kawan2 lain dtg kl, buleh la aku bwk gak. :D

Party packs pun dah beli dah barang2 dia. Tinggal nak masukkan dalam beg je. Awawal tu, puas gak la aku google mana nak cari brg party murah2. Pastu aku jumpa kat satu forum ni, dia bitau ada kedai borong kat leboh ampang. Waa.. mmg galok membeli kat sana. Tapi okla.. i only spent half of what i expected to spend initially utk beli party packs.. So, quite worth it la. Barang2 makanan utk masuk dlm party packs je yg belum ada lagi. Aku tak masukkan jajan pun, sbb aku tak suka bila anak aku dapat party bag berisi jajan kat nursery. Aku letak air kotak, cookies, dengan chocolate je kot. Mungkin aku akan beli cupcake ke utk tambah sikit. Tengokla camne.

Sekarang ni tinggal deco and activity item je belum beli lagi. Bila la nak gi beli. Weekend ni ada cousin nak bertunang. Dan pun takde, kena terbang. Camne ek... Nantila pikir.. Gtg.. nak prepare ada meeting in half an hour.

No comments: