Monday, February 16, 2009

Pening, Ngantuk....

Mengantuk la.. Gila2 ngantuk. Apesal ntah. Laki aku yang berjaga semalam (study sbb nak simulator exam harini).. aku plak yg mengantuk. Takpela.. konon2 dia transfer dia punya mengantuk kat aku. Harap2 dia tak ngantuk la masa buat sim kang. Isk..

Huhu.. Aku serabut nih. Macam kGhazi gak. Tak tenteram. Hahaha. Paper ada 2 in tow.. urgent semedang. Isk.. Feedback yang diperlukan tak dapat. Huahuahuaa.. Tensen gak sikit2. Tapi aku notice skang aku slalu tensen kat umah. Apesal ye. Kat opis walaupun keje byk, takdela rasa tensen sangat. Agaknya kat opis tak sempat nak tensen sbb dok buat keje, balik umah baru tensen tu seep in. Ye ke macam tu? Entah.

Huhu.. kasut keje tapak dia dah tercabut. Aku ada 2 je kasut keje. Boleh caya tak? Haha.. Dulu masa belajar2 pantang kuar ada je kasut yang teringin nak dibeli. Skang ni dah keje ada gak kasut yg teringin nak beli.. tapi bukan utk aku.. untuk sarah. Hahah. Aku kalau gi kedai kasut cam tak selera je negok kasut2 tu. Oleh yg demikian, the last time aku beli kasut was last year. Itupun beli sandal je, kat Vincci. Kasut keje, last 3 years. Mmg aku beli kasut masa aku masuk service. Dan bagi satu, aku beli satu. Dua2 masih tahan smpi sekarang. Salah satu sbb ialah laki aku rajin polish kasut. Hehe.. *Thanks honey*. Yang laki aku bagi tu, tapak dah tercabut haritu, tapi dah pergi hantar cobbler betulkan. Ni yang aku beli pulak dah tercabut tapaknya. Isk.. Dan kata "maybe you need new shoes" Ahahaa... Maybe. Tapi kasut yang aku berkenan belum kejumpaan. :p

Pastu kan, aku rasa aku kena beli baju la. I'm running out of nice baju to wear. Asyik pakai baju lama je. Isk.. don't even ask me when was the last time i bought clothes for myself. Isk.. Ntah.. Masa aku beli baju ngandung kot.. OR yg recent sikit, masa pregnancy weight belum truun lagi lepas beranak. Huahuahuaaa... Iskk.. I seriously think i need a wardrobe update. Masalahnya kan, bila pegi kedai, semuanya aku rasa tak cantik... Apa la masalah aku ni sebenarnya... Huhuhuhuhu...

Apo2la.. ngantuk.. dan nak siapkan paper... huhu.. artikel lagi... huhu...

No comments: