Tuesday, July 07, 2009

Sniffle, Sniffle

Semalam i was on a day trip to kuching. Daytrip. Macam pergi ipoh je. Balik, aku mula selsema. Mungkin sebab aku tak cukup tidur malam sebelumnya. Aku harap macam tu la.. Jangan la benda lain.

Flight aku ke kuching semalam pukul 8.15 pagi. Aku tidur rumah mama, kena bangun pukul 5.15 untuk bersiap. Malam tu jugak, pukul 2.15 pagi, aku hantar anak aku ke emergency di hospital pantai, bangsar. Dia dah demam masuk hari kedua, dan temperature masih tinggi. It was about 38.7 C macam tu. Dr tengok, bagi dia suppository, and suruh tunggu another day. Kalau masih demam dengan suhu tinggi jugak, admit untuk buat blood test. Semalam, alhamdulillah, dia tak demam. Tengok harini pulak macam mana. Mungkin demam dia pindah kat aku pulak kot?

So, pukul 4.15 pagi aku samapai semula ke rumah mama. Sempat la tidur dalam 40 minit sebelum bersiap-siap ke Kuching. Sampai sana untuk meeting, kepala aku dah weng. Cakap apa dalam meeting entah. Habis meeting, beli barang sikit, dan terus ke airport pukul 4.30 ptg. Flight pukul 8 malam. Nasib baik tiket business, lepak dekat lounge, tidur sekejap, makan, tidur lagi, makan lagi, buat sudoku, sampai pukul 7.30, boarded the aircraft dan sangat bersedia untuk balik.

Pelik sikit, masa nak landing, aku rasa macam telinga sakit. Dah equalize pun sakit lagi. Lepas tu aku picit2 belakang bahu. Rasa macam something "tangkap" dekat kepala, terus sakit kepala, leher, selagi ada benda. Tak pernah rasa sakit gitu. Apesal ntah. Aku harap angin je la... Jangan la yg lebih serius.

Bye.. nak pergi meeting.

No comments: