Thursday, April 14, 2011

Rasa Nak Meletoppp!!!

Huarghhhh..... overly excited over certain things sampai dada rasa macam nak meletop!!!

Apa la yang diexcitedkan sangat tu??

Satu, tentang share Bank Rakyat. Ramai yang sudah.. Aku gak yang belum gi lagi nih. HUhu... Bilo?? bilo??? Macam2 pertimbangan eh pulak. HAduiyaiii...

Yang nombor dua, yang lebih memecahkan dada.. Huhu... eh.. macam malu plak nak cakap..

Erm.. apesal aku rasa macam aku preknen ek?? Waaahhh... gitu.. Hehe.

Baru perasaan (more likely perasan) preknen. Tak test pun lagi, sebab takmo keciwa. HAhaha. Period due next week. Apesal ntah aku beriya sangat rasa aku preknen bulan ni? Rasa macam nak je beli test kit lunch japgi.. untuk merungkaikan persoalan ini. Tapiii... huhu.. Elok gak kan? Kalau betul takde, senang la aku meneruskan dengan cara pemakanan sedia ada, pakai PB, pergi gym seperti sekarang. Kalau ada, kena la aku buat readjustments.. kan? Tapi tak awal sangat ke??

Masa Sarah dulu, aku ingat ada muntah2, tapi tak selalu. Nak kata rasa penat ke masa sblm test jadi positive pun aku tak ingat. Yang aku ingat, bila test, line kedua tu macam tak nampak sangat... pudar je kaler biru dia. Sekarang ni, ada la rasa cam nak muntah kekadang.. Tapi.. adakah hanya gurauan minda?? Huaaa.. Tolong la saye...

Test ke tak?? test?? tak?? test?? tak?? huhu...

No comments: