Saturday, April 16, 2011

(tak) Positif

Dah test... satu line je la.. Uhuk.. Tapi takpe.. i akan teruskan usaha.. :)

Kekeciwaan pagi ini telah dineutralkan oleh kisah yg baru kuar tibi dan online news portal. Tp, i dpt tau dr fesbuk, BBM dan sebagainya la kan. Tak sempat la tgk berita.. Asyik kena tengok Playhouse Disney jek...

Anyways, citer pasal sr officer sebuah kementerian yg ditangkap khalwat kat Penang. Dengar2nya dari kawan, orang tu mmg batch kitorg sangat familiar la. Kalau betul la dia orangnya, aku ingat dia sebagai seorang yang tak suka aku. Hehe. Itu pada pandangan aku la. Ntah apesal, tapi aku rasa macam tu. Tak kesahla kan.

Apa pun, setakat ni, dah 2 org officer yang terlibat dalam melatih kitorang dolu2 dan kantoi dengan perkara melibatkan tatatertib, yang menjadikan very important reminder kat aku yang kita ni akan diuji dengan benda yang kita cakap... Jadik... silalah beringat ye diri sendiri... Jangan judge orang sesuka hati anda... dan jangan cakap ikut sedap mulut je...

Apapun, untuk masing-masing, bahagian masing-masing. Wallahu'alam.


No comments: