Tuesday, June 02, 2009

A relief from "Kekarutan"

Malam tadi aku dapat 2 sms dari bos aku. MALAM. Pukul 10 lebih. Surh aku present kat foreign delegate esok (hari ni). Tak cakap pukul berapa. SMS kedua, suruh buat meeting persediaan pukul 6 ptg ni. Wahh.. melampau. Hangin la aku. Kalau dia insist jugak aku masuk meeting tu, aku bawak sarah masuk. Pedulik hapa. That time belongs to my family already. Cuba kalau bini dia kena start meeting pukul 6. Suka? :p

Anyways.. untuk mengcoolkan hatiku ini. Nak cerita sikit la pasal anakku itu. Hehe.

Haritu, kitorang pergi la Gardens, beli grocery sikit. Lepas tu, pergila guna toilet dia. PRemier toilet, tapi kalau robinson/isetan cardmember boleh masuk complimentary. Kalau tak RM5 sekali masuk (Gila lagi mahal dr KLCC!) So hubby masuk, while i waited with sarah kat luar, ada stools untuk lepak-lepak. So we sat there. Kat situ juga ada another lady. Kerja kat situ rasanya. Dia senyum-senyum kat sarah. Lepas tu sarah lambai kat dia. So, tu macam cue la utk perempuan tu berhubung mesra dengan dia kan. So, perempuan tu cakap kat dia "cantik jam". Sarah cakap" Sarah's watch". Perempuan tu kata lagi, "Boleh pinjam tak?" Sarah terus cakap, "No. Tak boleh. Daddy put watch on sarah's hand. daddy in the toilet." And i was like.. errr.. ok darling. A little too much information there. Hehehe.. Tapi takpe. Yang penting she can stand up for herself. And that's good for her.

Sekarang dia suka buat "sarah angry", dengan muka kerut-kerut, marah la konon. Ntah apa yang dia cakap kalau dia marah mesti end kan dengan perkataan okay?? Contohnya, "bla..bla..bla...okay?" dengan muka marah. ISkk... dah pandai marah pulakkk..

Hmm.. itu je la pun yg aku teringat nak post abt dia sekarang ni. Dah pukul dua. Nak pi solat jap. Dengarnya kejap lagi ada meeting. Sigh!~

No comments: