Tuesday, March 11, 2008

Tagged!

CikD telah mentag aku last thursday. So, setelah reda sket demam pilihanraya nih, aku pun bersedia utk buat homework yg telah diberikan oleh CikD. :)

5 tempat online yang aku selalu lawati: (tapi ni ikut topik tau, bukan ikut address website)

1.Blogs - tempat aku update ttg kawan2 dan jugak ntah sape2 yg aku tak kenal tapi aku suka cara diorg bercerita.

2. Blogger - utk mengupdate cerita ceritiku

3. Email (ni kira tempat online ke?) - emel kem. n peribadi... tp yg peribadi tu jarang sikit bukak.

4. News - esp. kalau ada current hot news i.e pilihanraya, appointment of new cabinet, pembentangan bajet, franchising.. blaa..bla.. benda2 yg org expect aku kena tau.. :p

5. Online businesses - bakery online, photography online, kedai baju online... isk..isk... tgk je lebih.. belinya jarang2.. hehehe...

Ok... dah siap keje umah. Sorryla cikD.. keje umah nih macam cincai sket.. sbb tadi di pertengahan tetiba bos panggil lak.. terus hilang idea. Ishhh...

Dengan lengkapnya keje umah, maknanya aku kena tag org lain pulak ke?? Hmm.. aku rasa ko dah tag dah sume yg aku nk tag.. hahaha... Just in case diorg tatau diorg dah kena tag, ni haaa... ALQAS, AZENO, tambah lagik KDILLA, EINAZANI, ANIS tambah lagi sorang.. KGHAZI... hehe.. lengkap sume org yg aku biasa lawat. :)

Btw... aku rindu banget kat hasben nih... Huhuhu.... Apo nak buat???

No comments: