Thursday, August 28, 2008

PTK..

Last mon and tues, i sat for the PTK exams... all i can say is, let bygones be bygones. Bersedia je la kalau kena resit kan. Hehe. Dahla masa first day tu aku tersalah dewan. Dah menjawab 2 soklan dah, invigilator panggil, kata aku salah dewan, so kena la berangkut segala barang2 ke dewan lagi satu. Nasib baik dewan tu satu bangunan lain floor je. Kalau kena kat building lain?? Isk.. aku nih.. memang tau. Member yg tgh buat exam kat dewan lagi satu tu tanya "ko masuk lambat ehh?" aku pun selambe je jawab "aku salah dewan la...". Iskk...

Gambar Garden

Ni haritu azanie mintak aku upload gambar lawn. Ni ler sikit gambar dari lawn aku yang tak seberapa. :)

Gambar dari sebalik water lilies.











Pokok2 di tepi pagar depan umah - ginger, cuphea dan pencil pine.








Ni pulak pokok2 kat tepi pagar tepi rumah - yucca, antorium, ginger dan cuphea










Ni deretan bunga gantung2. Nama apa tah...








This is a nice picture (or so i think) of our water lily.











This is my garden! :)









"Mommy... bird!"











My little darling enjoying the garden.











Me: Sarah, give mommy a smile...

<-- Result.

1 comment:

Anonymous said...

ajor la sarah senyum nampak gigi...sure cute!