Saturday, October 10, 2009

Assessed

Alhamdulillah, tamat sudah PAC. Later this afternoon, i'll be on my way back home! Yeay!!

Verdict? Well.. i think everything went fine. My panels were alright. I had two activities with a familiar panel, and my interview session was also with him. So, kurang la sikit butterfly-in-the-tummy syndrom.

Awal-awal lagi, dah kena public speaking. Walaupun only among 13 familiar participants (all batch mates) it was as nerve wrecking as speaking in front of a larger crowd. My topic, thankfully was on Vandalisme. A classic public speaking topic. I was the second last of the lot to speak, and i managed to somehow associate Vandalisme with one of the 6 NKRAs. Yeay! The English public speaking session was followed by a Malay pengucapan awam, and topik aku Taraf Kesihatan kot kalau tak silap. Masa ni, baru la anggota group yang lain sentuh pasal NKRA. Hehehe.. Bangga sikit-sikit sebab aku yang start citer NKRA. Not that it made any difference anyway. :p

Lepas tu, biasala, sesi bincang2, buat paper dalam masa yang singkat, buat project planning, present project planning, dan yang paling menggetarkan lutut, kena lari 2.4km. Perrhh.. memang menggeletar lutut, literally. Seriously unfit!!! Huhu. Lari satu per lima kot dari keseluruhan track. Yang lain, lenggang kangkung adanya. :)

Poco-poco pun ada jugak. Tapi basic step aje. Kecewa. :(

Semalam urusetia bagi kitorang bola untuk buat main-main. Jadi, kitorang main la bola itu dengan girangnya. Huhu.. Letih jugak.. Memangla sangat tidak fit. Sigh!~ Patutla berat tak turun, ye?

Pagi tadi, aku baru sahaja selesai sesi temuduga. Keputusannya, wallhualam.. Entahlah, ye? Kalau ada rezeki dapat pemangkuan, dapatlah... Kalau dapat KUP, KUP lah. Kalau gagal, terimalah adanya. Kan? masuk untuk temuduga in pairs. Nak kata kurang berdebor, entahlah. Aku rasa aku kurang berdebar tadi, bukan sebab aku tak gabra, tapi sebab aku tengah tahan nak pi toilet (tiba-tiba sakit perut la pulakkkk), aku mengantuk (dah dua hari bangun pukul 4.45, tidur pukul 1) dan sangat teruja nak balik.

Rindunya kat si kecik. Malam pertama tu, aku telefon dia nangis teresak-esak. Sedih aku. Tapi malam-malam seterusnya, dia ok. Tapi dia tak mau tidur dalam bilik. Tidur kat depan, tunggu mommy or daddy balik kot. Kesian dia. :(

Ok la... Dalam pukul 12 ni, ada closing ceremony pulak. Nak kemas-kemas semua barang, dan kalau sempat, tidur kejap. Nak drive balik jauh ni. :)

Terima kasih atas all the well wishes. :) Hehe.. aku selamat sampai Nura.. tak pakai GPS!! :) (Tapi aku ada 2 org kawan lain la dlm kereta).

No comments: