Tuesday, October 27, 2009

Too Many Things

Tee..hee..heee... Bengong sungguh aku malam tadi. Akupack kan baju sarah untuk sekolah malam semalam. Tapi, semalam sarah cuti, so, takpe la... Harini aku hantar dia gi skolah macam biasa. Harini cikgu dia pagi2 tepon. Diaper takde. Hukhuk... Macam mana laaa aku boleh lupa letak diaper dia dalam kotak tu... Iskkkhhhh... Sah-sah dia belum potty trained lagi. Heh. Bila la agaknya aku akan bersedia untuk membiarkan dia tanpa diaper. Sigh!~

Berbalik kepada citer tadi, so, aku tergocoh2 ler mencarik diaper pagi-pagi. Nasibbaik kat dalam keter memang ada standby. Cukupla untuk satu hari. Aku pun bergegas la ke sekolah... Line panjang pulak orang drop off budak. Aku dah terbayang anak aku diaper dah penuh tak tukar. Kelam kabut la aku kuar kete (kete aku kat belakang sekali of the trailing line of vehicles), dan terus cepat2 pass kat cikgu dia diapers. By the time aku kuar, kereta aku telah memblok trafik untuk keluar pagar sekolah tersebut. Hahahahaa.. Ngokkkkkkk!!! Adeyy.. Mesti driver kelima-lima kereta tersebut marah dan menyumpah seranah kat aku. Heh. I know i would. Huh.. Malu sungguh aku. Tak sanggup angkat muka pun, sbb memang aku tau, aku salah. Huhu.. Sorila ye puan-puan. I got up on the wrong side of the bed.. I know, i know, it's the least of your problems, but.. heck.. everybody have their bad days, right? We're all human after all.. Hehe.. Ayat nak sedapkan hati. Apa pun, i am truly sorry (walaupun aku tak cakap kat u all the 5 drivers).


Rest In Peace

A colleague of mine lost his mother, 2 sisters and a niece in a fatal car accident in Putrajaya yesterday. Dalam berita malam semalam ada keluar, cerita yang first sekali. Tak sangka sungguh, benda tak elok timpa kawan sendiri. Kesian kat dia. Harap Allah kurniakan dia ketabahan. Al-Fatihah buat kaum keluarga beliau yang terkorban di dalam kemalangan tersebut.


Concert

Sabtu lepas, sarah's school concert went smoothly. Gambar dan video belum transfer. Tunggguuuuu... :)

No comments: