Thursday, November 12, 2009

Funny

Ahhhh.. funny, funny day it was yesterday.. At least, for me.

Guess what. Yesterday marks the fourth year of my beautiful marriage with dear hubby-wubby. Anddd.... the funniest part was that.. i FORGOT about it untul later in the day around 3 pm!!!! Itu pun masa dalam meeting, as i was writing down the date, i thought that the date looked familiar. Macam terfikir... macam ada sesuatu yangberlaku pada tarikh ni, tapi mula-mula tu tengah blur, takleh pin point apa benda... Lepas tu baru teringat.. OMG, it's my anniversary! Baru la terkial-kial text hubby, wishing him. Nasib baik dia tak wish aku lagi. Dia kata dia pun terlupa jugak mula-mula, but teringat lagi awal la dari aku, tapi saja bagi aku chance wish dulu. Elehhhhh... alasan. Bila akubalik, dia dok hint-hint, tanya aku "Where's our pillow honey?" Dia buat-buat tanya. Aku yang blur ni cakapla.. "It's there.. why?" Hehe.. didn't get the hint. Dia letak card anniversary atas bantal. Wakakaka.. He had to point it out. Duruh aku pergi tengok apa atas bantal. Sigh!~

Malam tu, i bought us dinner. Celebrate biasa-biasa je. Iskk.. Giler. Too pre-occupied with things (especially work) that i forgot my own wedding anniversary. I FORGOT MY WEDDING ANNIVERSARY????? Sigh!~ Teruk betul. :p

After the meeting, i was like telling everybody that i forgot my wedding anniversary. nasib baikla ada acquaintance tu cakap, wife dia pun selalu lupa. Dia yang dok peringat. Sigh!~ Adala sikit consolation. At least i'm not the only women in the world who's very happy in her marriage but ermm.. fail to remember her wedding anniversary!

Hehe..

Anyways, honey, i've had a marvelous 4 years being married to you. I know, it'll only get better as we get older together (i've got 2 ubans already!!!). Love you always.

Another funny thing that happened yesterday.... aku kena ngurat!! Hahahahahaa... I'm a hot hoochie mama... hell yeah! Hahahaha...

Aku pergi meeting kat KL semalam, so aku naik LRT. Aku pakai baju korporat la masa tu, shirt korporat yang free itu dengan skirt hitam. Masa balik tu, turun dari LRT nak gi tempat menunggu, nak tunggu hasben i la kan, ada mamat datang dari belakang tegur aku... Dia cakap camni," Excuse me miss, i was actually waiting for my father over there. And then i saw you, and i really admire you,do i came here to say hello to you. Here is my card. Don't worry, i'm not trying to sell anything to you."

Ekspresi muka aku yang penuh kepelikan tidak dapat diselindungkan lagi.

Aku cakap kat dia, "I'm waiting for my husband."

Dia kata, "but we can still be friends, right?"

Dalam hati aku kata, "Yeah, right. Cepatla laki aku mai..."

Dan, masa aku tengah pelik2 tu, my dashing husband came and rescue me. Mamat tu sempat tanya aku ada name card tak. aku cakap, tak dak. Dia tanya camne dia boleh contact aku. Aku macam.. gila ke hape mangkuk ni... Pastu aku kata.. i gotta go... pastu aku chow...

Sebelum aku masuk kereta, dia sempat tanya, aku kerja kat MPOB ke? Mungkin sebab baju aku kot? Aku bertambah la pelik...

Yang lebih pelik... lelaki tu india, aku ni dengan tudung semua... uish.. 1 Malaysia sungguh...

Pastu, masa dalam kereta, aku tengok la kad dia. Bawah nama company tu, ada tulis, syarikat berdaftar dengan MPOB.. So, aku rasa, sebab dia ingat aku kerja kat MPOB la yang dia sibuk nak kenal dengan aku. Ada la tu benda yang dia nak dari MPOB... cheh... penat aku percaya aku hot. Hihihihi....

However, kita lupakan saja part tadi dan biarkan aku flattered ye. :)

Wokey.. gtg.. jap lagi ada meeting pulok... Meeting je nak-nak habis tahun ni. Sigh!~

No comments: