Tuesday, November 17, 2009

Kena Tukar... Ke?

Rentetan pembentangan MKRA oleh jawatankuasa RMK-10. KSU suruh buat another team to discuss.

Balik ofis, bos suruh aku bersiap-siap. Aku cakap, cuti aku dah lulus sampai raya, tak boleh join the aforesaid team.

Bos kata, bukan untuk join team.. tapi transfer ke bahagian lain.

Sigh!~ Itu ke yang mereka discuss tadi? Bukan keanggotaan team tersebut ke? Salah faham ke aku ni?

That bahagian yang supposedly aku kena join, JPA pun tak approve lagi.. cuma secara pentadbiran. Anggotanya so far personaliti yang hebat-hebat, sama ada hebat kerja atau hebat bodek. Heh. Alasan aku (mungkin) ditarik ke sana? Entah? Hebat ke aku (sangatlah tidak)? Bodek ke aku (rasanya tak jugak)? Sigh!~

Sedih jugak.. tapi takmo la emosi lebih2 sebelum sesuatu yang final transpired kan. See how it goes. My last resort, as i've posted earlier, sambung studies.

Malas fikir. Yang penting, starting Thursday, aku cuti sampai raya. Going away for awhile. Much needed break.

No comments: